Общее·количество·просмотров·страницы

вторник, 17 июня 2014 г.

Унікальний барк "Statsraad Lemkuhls"

Унікальний барк  

 Унікальний барк "Statsraad Lemkuhls"

У світі існують кораблі, які рідко зустрінеш на морських дорогах. До таких суден належить барк "Statsraad Lemkuhls". Барк "Statsraad Lehmkuhl" дуже відомий у своїй країні. Це вітрильне судно виглядає як декорація до фільму про вражаючий романтичний морський круїз , але насправді цей барк найбільший і найстаріший вітрильний корабель у Норвегії.
Стометровим судном управляє всього 22 члени команди під чуйним керівництвом капітана А. Зайдля Маркуса .

Історія барка "Statsraad Lehmkuhl"

Трищогловий барк був побудований в 1914 році на верфі "Johann C. Tecklenborg" у Бремергафені, як навчальний корабель для курсантів німецького торгового флоту. Проте його перше ім'я звучало "Grossherzog Friedrich August". Після закінчення Першої світової війни барк став трофеєм британської армії, а в 1921 році був куплений колишнім членом кабінету міністрів Норвегії Kristoffer Lehmkuhl. Проте на самому початку Другої світової війни барк був захоплений німецькими військами і в квітні 1940 року був перейменований в "Wastwards". Поряд з барком "Sørlandet" і вінджаммером "Christian Radich" став продовольчим складом.
За весь період своєї історії, окрім двох світових воєн, вітрильне судно експлуатувалося виключно за своїм прямим призначенням. Незабаром щоб виключити незаконну передачу парусника в "чужі руки", магнат Hilmar Reksten купив його в 1967 році, а через 11 років передав барк, в спеціально створений Фонд "Stiftelsen Seilskip Statsraad Lehmkuhl". З тих пір організація є власником прекрасного парусного корабля. Завдяки добровільним пожертвам і державним фондам Норвегії найбільше вітрильне судно північної держави так добре збереглося і продовжує функціонувати.
Тепер барк приписаний до порту Берген і є найстарішим і найбільшим вітрильним судном у Норвегії. Крім того, він вважається найстарішим кораблем в світі вітрильного спорту з добре зберігшимся оригінальним оснащенням.
Норвезький барк має пряме вітрильне озброєння. Його корпус виконаний з високо вуглецевої сталі. Інтер'єр судна просторий і зручний. На двох нижніх палубах розташовані кубрики з легкими гамаками для всіх членів екіпажу. Тут же знаходиться величезний навчальний клас для отримання теоретичних знань морської справи.
Сьогодні барк "HNoMS Statsraad Lehmkuhl" часто використовується в якості учбового корабля для навчання майбутніх офіцерів військово-морської академії Королівських ВМС Норвегії. Учні сплять у гамаках, як їх прадіди, вирушаючи у тритижневий рейс з Кабо-Верде до Північної Америки. Але, мабуть, найпопулярнішим портом заходу для барка і його екіпажу став Норфолк. У листопаді 2012 року барк "Statsraad Lehmkuhl" відвідав це місто у 8- й раз.
Столітній барк з майбутніми морськими офіцерами на борту щорічно здійснює мореплавання, беручи участь у вихованні лідерських якостей. Курсанти отримують міцний фундамент знань морської справи під час тижневої морської подорожі. Позбавлені сучасних комунікаційних засобів, хлопці повинні працювати злагоджено, щоб подолати проблеми і небезпеки подорожі під вітрилами.
З 2005 року вітрильник може бути зафрахтований для одноденних морських подорожей, включаючи шведський стіл до 300 персон. Барк став ідеальним місцем для проведення конференцій і корпоративних вечорів.
Крім одноденних морських прогулянок барк виконує і морські круїзи до 10 діб. Звичайно ж, цей прекрасний барк є постійним учасником регати Tall Ships Races, на якому судно регулярно займає лідируючі позиції. А 14 січня 2014 барк "Statsraad Lehmkuhl" відзначить своє 100 -річчя.

Технічні дані трищоглового барка "Statsraad Lehmkuhl":

  • Водотоннажність - 1516 тонн;
  • Довжина - 98 м;
  • Ширина - 12,6 м;
  • Осадка - 5,2 м;
  • Висота грот-щогли - 48,0 м;
  • Кількість вітрил - 22;
  • Площа вітрил - 2026 кв. м;
  • Швидкість ходу під вітрилами - 17 вузлів;
  • Швидкість ходу під двигуном - 11 вузлів;
  • Силова установка - дизель , потужністю 1125 к.с.;
  • Екіпаж - 22 людини;
  • Кількість місць для курсантів - 100.

Комментариев нет:

Отправить комментарий