Общее·количество·просмотров·страницы

понедельник, 16 июня 2014 г.

Цікаві факти про директорів

Цікаві факти про директорів Цікаві факти про директорів
Директор зоопарку американського міста Клівленда знайшов спосіб врятувати молоду горилу, яка вперто відмовлялася від їжі, - він щодня залазив до неї в клітку і їв там фрукти, хліб, печиво та інше, поки недосвідчена горила, наслідуючи його, не навчилася їсти самостійно.
У 1958 році Патриція Хароскі, що працювала секретарем в американській компанії State Farm Insurance Company, запропонувала нове свято - День Шефа (National Boss Day). У 1962 році це свято було офіційно затверджено губернатором штату Іллінойс Отто Карнер. Первісна ідея полягала в тому, що працівники вітають свого начальника і дякують йому за те, що він був добрим і чесним протягом в перебігу року.
Традицію святкування Дня Боса підтримали багато країн, свято поширилося по світу зі швидкістю думки.
У цей день належить згадати, що керівник - це професія. Що це - робота без відпочинку, відповідальність за кожен крок, за кожне слово, за добробут підлеглих йому людей.
І ще про те, що Шеф - це, перш за все, людина. Але просто пригадати - недостатньо. Свято - це ще й привід виразити шефові пошану і вдячність.
День Боса завжди відзначається 16 жовтня, і святкові заходи супроводжуються вітальними листівками - як електронними, так і паперовими, квітами, сувенірами і кількома додатковими посмішками на честь Боса - будь це чоловік чи жінка.
Цікаві факти про босів
Кілька народних висловів про директорів: Як відомо , шеф не запізнюється - він затримується, шеф не спить - він відпочиває, шеф не їсть - він харчується, шеф не пиячить - він дегустує.
В одному американському містечку суд зобов'язав 16-річного школяра до виплати грошової компенсації директору школи за заподіяне йому ушкодження, в результаті якого той застудився. Школяр зірвав парик директора.
За статистикою в нашій країні - 74 % директорів - це чоловіки і лише 26 % жінки. Що цікаво, в Америці відсоток жінок- директорів досягає 40%.
- Директорами НЕ народжуються, а стають! Психологи з'ясували, у кого найбільше шансів стати успішним директором. Це людина, яка обов'язково вміє доводити почату справу до кінця, яка вірить в успіх і вміє на нього працювати.
Шеф або директор це непроста посада. Йому доводиться постійно перебувати під пильною увагою підлеглих, конкурентів, партнерів. Найскладніше, що доводиться робити будь шефу - це приймати рішення і змушувати підлеглих діяти.
До мінусів посади відноситься ненормований робочий день. Гумористи навіть люблять жартувати з цього приводу: якщо будеш активно працювати по 8 годин на день, тебе зроблять начальником, і тоді працюватимец вже по 12. У підсумку, розмірений ритм життя порушується, і це не може не позначитися на відносинах з близькими.
До безперечних плюсів керівних посад відноситься високий соціальний статус і висока зарплата.
Найбільш високооплачуваним босом в світі визнано голову компанії Apple Стіва Джобса. Незважаючи на те, що офіційна зарплата Стіва Джобса складала всього лише $ 1 на рік, щорічно він отримав прибуток від акцій своєї компанії понад $ 600 млн. - про це регулярно повідомляв журнал Forbes.
На одному популярному інтернет-порталі для пошуку роботи, існує непримітна кнопка. Якщо на неї натиснути, то на екрані тут же з'являється картинка з відкритим текстовим редактором Microsoft Word. Кнопка називається «бос паніка» , її можна натиснути, якщо в кабінет несподівано увійде директор.
За даними служб зайнятості, зайняти керівні пости хочуть майже 14 відсотків усіх бажаючих отримати роботу.
Цікаві підсумки опитування на тему "Яким має бути ідеальний директор?". Для жінок - це обов'язково чоловік, розумний, уважний і турботливий. Таке рішення вони пояснюють збільшенням можливості працевлаштуватися. Ох, вже ця жіноча хитрість! Для чоловіків - це людина сильної волі, пунктуальна і принципова, відповідальна за слово справою. Цікавий той факт, що більшість опитаних людей різного віку та професії хочуть працювати у доброго, людяного керівника.
К шануванню свого начальства закликав ще давньокитайський філософ Конфуцій. Він впевнював підкорятися старшим за віком і званням, а також будувати свої взаємини з правителями на принципах добра і поваги.
Що стосується здоров'я та життя більшості керівників, то вони, за твердженням вчених, навряд чи можуть бути віднесені до категорії екстраякості. Виною тому стреси, високі емоційні та фізичні навантаження, колосальна відповідальність, часті відрядження тощо.
Як стати керівником ? Коли Стівен Спілберг вирішив стати режисером, він відправився не в Академію кінематографа, а до Голлівуду. Він роками вештався по кіностудіям і в усьому наслідував успішних продюсерів. Поступово його почали вважати "одним з ..." і, нарешті, запропонували зняти фільм.
Менеджер IBS, якого колись не взяли в цю компанію, після першої невдачі почав кружляти навколо стоянки, спостерігаючи за всіма, хто відвідував фірму . Він з'являвся на всіх професійних виставках, придивлявся до директорів великих компаній, спілкувався з ними. Через півроку він став таким же, як вони, і отримав бажану роботу.

Комментариев нет:

Отправить комментарий