Дивлячись на цю красу, мимоволі замислюєшся: "А чи не взяти самому в руки ножиці?"
Який матеріал для творчості може бути настільки екологічним і
недорогим, щільним і одночасно податливим, легким і виразним, як
звичайний папір? Деякі художники настільки майстерно створюють з нього
скульптури, що хочеться простягнути руку і доторкнутися, щоб на дотик
упевнитися в шорсткій текстурі білої целюлози. Познайомимося ж ближче з
такими чарівними роботами!
Джефф Нішінака воліє використовувати тільки незабарвлений папір, який надає його шедеврам відчуття легкості і привертає увагу до терпляче вирізаних деталей.
Свій стиль він почав відточувати ще в студентські роки, експериментуючи з різними матеріалами. За тридцять років тісної «співпраці» з папером Джефф почав сприймати його не просто як мляву деревину, але як живу, повну прихованої енергії істоту, яка лише чекає - коли впевнена рука майстра додасть їй динамічної форми.
А для цього потрібно озброїться всілякими інструментами: ножицями і ножами, лекалами і косинцями, зубочистками і механічним олівцем.
Коли у Джеффа виникає ідея, він спершу робить начерки, які потім розділяє на фрагменти - кожну деталь потрібно вирізати і обробити окремо, після чого вона займає своє місце в багатошаровій композиції.
Особливий обсяг скульптури Нішінакі набувають завдяки вдалому освітленню - досить часто художник використовує і різнобарвну підсвітку.
Сьогодні ілюстратор і скульптор живе в Лос-Анджелесі і присвячує мистецтву все свій час - не дивно, що при всій трудомісткості і ретельності праці з його майстерні вийшло кілька сотень паперових скульптур.
Багато робіт Джеффа Нішінакі представлялися на виставках Канади, Франції, Німеччини, Італії. Деякі з них робилися на замовлення найсолідніших клієнтів - від страхових компаній до студії «Paramount Pictures».
А найдорожчий шедевр майстра був проданий за 64 000 фунтів стерлінгів готелю «АНА» в Токіо. І, мабуть, масштабна скульптура коштувала того - погляньте на цю всипану плодами яблуню, птахів, траву, злаки і квіти!
Подружжя Аллен і Петті Екман обрали інший шлях - їх творіння дійсно тривимірні і «відливаються» з білої целюлози і бавовни. Точніше сказати, талановиті художники пресують руками вологий матеріал і закладають його у форму - заготовку.
Коли вода випаровується, паперовий зліпок піддають тонкій і копіткій роботі - майстри додають або видаляють непотрібні елементи, вирізують найдрібніші деталі скульптур, що саме по собі вимагає великої витримки і декількох місяців роботи.
Аллен цікавиться історією та культурою корінних народів Америки (у його жилах тече кров індіанців черокі), тому в його роботах знаходять своє відображення події часів завоювання Америки та Громадянської війни.
Петті до смаку більш натуралістичні мотиви: «Коли я дивлюся на квіти, я подумки відчуваю не тільки їх колір, але і химерні форми живої природи».
Роган Браун - справжній чарівник, здатний перетворити звичайний аркуш паперу на витвір мистецтва. Майстрів, які працюють в цьому напрямку, сьогодні досить багато, але творіння Рогана Брауна відрізняє те, що це не просто химерні візерунки, а своєрідна інтерпретація навколишнього світу. Натхнення художник черпає у всьому: від обрисів клітин під мікроскопом до великомасштабних геологічних структур.
Роботи Рогана Брауна об'єднані в серію під назвою «Paper Sculptures». Для них характерна різноманітність геометричних форм, ювелірна точність виконання, мініатюрність і особлива легкість. Тендітні паперові творіння буквально дихають життям, а для їх створення Рогану Брауну знадобилося докласти чимало зусиль.
Автор робіт пояснює, що, створюючи більшість своїх паперових скульптур, він орієнтувався на натуральні органічні форми. Будь-який проект починається завжди з ретельного спостереження, близького до наукового дослідження. Спочатку обов'язково накидається ескіз майбутнього творіння, однак результат не завжди збігається з задумкою. Багата уява Рогана Брауна часто підштовхує його щось доповнити чи змінити, в результаті народжується абсолютно унікальна білосніжна композиція.
Канадський художник з Торонто Келвін Ніколс створює свої паперові скульптури з любов'ю до фауни нашої планети - в різнокольорових рамках оживають монохромні ведмеді і дикі кішки, хамелеони і мавпи...
Почавши творчий шлях у 1986 році, сьогодні художник створює унікальні твори мистецтва для рекламних кампаній, галерей і приватних колекціонерів.
Для створення реалістичних скульптурних композицій Келвін використовує тільки папір, скальпель і клей. Спочатку він створює креслення, за яким вирізає деталі композиції, а потім монтує їх в оправу.
Залишилося тільки вдало підібрати кут освітлення, щоб підкреслити рельєф вигляду паперових звірей до кінчиків вусів, пір'я або колючок.
Джефф Нішінака воліє використовувати тільки незабарвлений папір, який надає його шедеврам відчуття легкості і привертає увагу до терпляче вирізаних деталей.
Свій стиль він почав відточувати ще в студентські роки, експериментуючи з різними матеріалами. За тридцять років тісної «співпраці» з папером Джефф почав сприймати його не просто як мляву деревину, але як живу, повну прихованої енергії істоту, яка лише чекає - коли впевнена рука майстра додасть їй динамічної форми.
А для цього потрібно озброїться всілякими інструментами: ножицями і ножами, лекалами і косинцями, зубочистками і механічним олівцем.
Коли у Джеффа виникає ідея, він спершу робить начерки, які потім розділяє на фрагменти - кожну деталь потрібно вирізати і обробити окремо, після чого вона займає своє місце в багатошаровій композиції.
Особливий обсяг скульптури Нішінакі набувають завдяки вдалому освітленню - досить часто художник використовує і різнобарвну підсвітку.
Сьогодні ілюстратор і скульптор живе в Лос-Анджелесі і присвячує мистецтву все свій час - не дивно, що при всій трудомісткості і ретельності праці з його майстерні вийшло кілька сотень паперових скульптур.
Багато робіт Джеффа Нішінакі представлялися на виставках Канади, Франції, Німеччини, Італії. Деякі з них робилися на замовлення найсолідніших клієнтів - від страхових компаній до студії «Paramount Pictures».
А найдорожчий шедевр майстра був проданий за 64 000 фунтів стерлінгів готелю «АНА» в Токіо. І, мабуть, масштабна скульптура коштувала того - погляньте на цю всипану плодами яблуню, птахів, траву, злаки і квіти!
Подружжя Аллен і Петті Екман обрали інший шлях - їх творіння дійсно тривимірні і «відливаються» з білої целюлози і бавовни. Точніше сказати, талановиті художники пресують руками вологий матеріал і закладають його у форму - заготовку.
Коли вода випаровується, паперовий зліпок піддають тонкій і копіткій роботі - майстри додають або видаляють непотрібні елементи, вирізують найдрібніші деталі скульптур, що саме по собі вимагає великої витримки і декількох місяців роботи.
Аллен цікавиться історією та культурою корінних народів Америки (у його жилах тече кров індіанців черокі), тому в його роботах знаходять своє відображення події часів завоювання Америки та Громадянської війни.
Петті до смаку більш натуралістичні мотиви: «Коли я дивлюся на квіти, я подумки відчуваю не тільки їх колір, але і химерні форми живої природи».
Роган Браун - справжній чарівник, здатний перетворити звичайний аркуш паперу на витвір мистецтва. Майстрів, які працюють в цьому напрямку, сьогодні досить багато, але творіння Рогана Брауна відрізняє те, що це не просто химерні візерунки, а своєрідна інтерпретація навколишнього світу. Натхнення художник черпає у всьому: від обрисів клітин під мікроскопом до великомасштабних геологічних структур.
Роботи Рогана Брауна об'єднані в серію під назвою «Paper Sculptures». Для них характерна різноманітність геометричних форм, ювелірна точність виконання, мініатюрність і особлива легкість. Тендітні паперові творіння буквально дихають життям, а для їх створення Рогану Брауну знадобилося докласти чимало зусиль.
Автор робіт пояснює, що, створюючи більшість своїх паперових скульптур, він орієнтувався на натуральні органічні форми. Будь-який проект починається завжди з ретельного спостереження, близького до наукового дослідження. Спочатку обов'язково накидається ескіз майбутнього творіння, однак результат не завжди збігається з задумкою. Багата уява Рогана Брауна часто підштовхує його щось доповнити чи змінити, в результаті народжується абсолютно унікальна білосніжна композиція.
Канадський художник з Торонто Келвін Ніколс створює свої паперові скульптури з любов'ю до фауни нашої планети - в різнокольорових рамках оживають монохромні ведмеді і дикі кішки, хамелеони і мавпи...
Почавши творчий шлях у 1986 році, сьогодні художник створює унікальні твори мистецтва для рекламних кампаній, галерей і приватних колекціонерів.
Для створення реалістичних скульптурних композицій Келвін використовує тільки папір, скальпель і клей. Спочатку він створює креслення, за яким вирізає деталі композиції, а потім монтує їх в оправу.
Залишилося тільки вдало підібрати кут освітлення, щоб підкреслити рельєф вигляду паперових звірей до кінчиків вусів, пір'я або колючок.
Комментариев нет:
Отправить комментарий